ASSALAMUALAIKUM & HELLOW GUYS ! what up ?? welcome to blog cik wawa . hopu u all enjoy bile masok blog wawa , sory kalu blog wawa tak brape nak owesome mcm korg :) nice to meet u all , LOVE GUYZ :D--->> SILA PINKAN ENTRY ANDA DI "TALK HERE" SEKIRANYA ANDA INGIN SAYA MEMFOLLOW ANDA SEMULA :) TQ BEST VIEW --> GOOGLE CROME

BUDAK AWESOME

Thursday 14 February 2013

NAK SEKSI ITU HAK SAYA !

helo reader awesome :)


“Nak Seksi Itu Hak Saya” – Siti Fazurina - Kontroversi perkahwinan pelakon Siti Fazurina atau Nina belum pun reda terbaru pelakon ini dikecam hebat oleh segelintir pihak kerana dikatakan tidak bertudung pada majlis resepsiya yang berlangsung di Setia Pearl Island Country Club, Pulau Pinang, Sabtu lalu.

Isu ini hebat diperkatakan disebabkan tindakan pelakon Dunia Anita yang sudah berhijab tetapi sewaktu majlis resepsi perkahwinanan beliau tampil memakai turban dan menampakan rambut dibahagian depannya serta mengenakan busana modern berona putih yang jarang sehingga menampakkan dada dan lenggannya.
“Ya memang saya mengenakan turban cuma di saat-saat akhir saya mengambil keputusan untuk menampakkan sebahagian ‘fringe’ saya. Tentang baju pula, kalau dari jauh memang tak nampak jarang baju itu,” katanya kepada portal Gua.
Walaubagaimanapun, Nina memohon maaf kepada pihak yang kurang senang dengan penampilannya itu. Menurut Nina lagi, dia saya sendiri suka penampilan sebegitu. Tidak mahu ambil pusing dengan kata-kata orang, baginya apa yang penting, dia merasa puas dengan apa saja keputusan yang dibuat.
“Saya agak rimas bila isu ini diperbesarkan. Jika ada pihak yang nak mencari kesalahan saya, saya tak kisah kerana bagi saya, kesilapan saya, Allah yang nilai, bukannya manusia. Jika saya nak seksi, itu hak saya,” jelasnya lagi.




apa komen korang nan artikel nie ??
nak tahu lebih lanjut ?? klik SINI  
TERIMA KASIH DAUN KELADI , ADA ENTRY BAIK SAYA POST LAGI :D

No comments:

Post a Comment

dah baca ?? apa komen korang dengan entry cik wawa ni ?? menarik atau tidak ??
komen pandangan menarik untuk wawa ubah menjadi yang lagi baik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LIMITED EDITION BY CIK WAWA