ASSALAMUALAIKUM & HELLOW GUYS ! what up ?? welcome to blog cik wawa . hopu u all enjoy bile masok blog wawa , sory kalu blog wawa tak brape nak owesome mcm korg :) nice to meet u all , LOVE GUYZ :D--->> SILA PINKAN ENTRY ANDA DI "TALK HERE" SEKIRANYA ANDA INGIN SAYA MEMFOLLOW ANDA SEMULA :) TQ BEST VIEW --> GOOGLE CROME

BUDAK AWESOME

Saturday 22 December 2012

RAHSIA DIRI DISEBALIK RAMBUT

helo reader awesome :D


malam nie wawa nak share something yg wawa bace dr web INI :)
so now wawa baru tahu sebenarnya rambut pun boleh mengambarkan peribadi seseorang tu :)

RAMBUT LURUS: Kamu seorang yang bijak dan happy go lucky. Kamu bijak mengatur sesuatu tanpa meminta bantuan daripada sesiapa, malah seorang bijak bergaya. Kamu tahu pakaian yang mana sesuai untuk diri kamu. Namun, dalam diam kamu juga seorang yang kuat cemburu dan suka bersaing.

RAMBUT KERINTING (TEBAL): Kamu seorang yang degil dan keras kepala. Kalau boleh kamu sahaja yang betul. Ada kalanya kamu sukar untuk menyelesaikan masalah. Namun, sikap kamu yang sangat peramah dan mudah didekati akan membuatkan kamu mempunyai ramai kenalan yang selesa berkawan dengan kamu. Wah, dalam diam kamu juga seorang yang agak romantik dan berbunga-bunga orangnya. Jadi, tidak hairanlah mengapa kamu disayangi ramai.

RAMBUT KERITING (HALUS): Kebijaksanaan kamu sangat terserlah berbanding yang lain. Namun, kamu seorang yang ego serta pemilih. Kamu cerewet memilih sesuatu, bukan apa, kamu mahukan sesuatu yang terbaik untuk diri kamu. Dalam perhubungan pula, kamu seorang yang agak romantik tetapi ada kalanya kamu bersifat cemburu buta. Sikap kamu itu membuatkan orang terdekat rasa kurang selesa dengan kamu.

RAMBUT IKAL MAYANG: Kamu seorang yang comel dan mempunyai daya tarikan yang tersendiri. Kamu bijak mengatur langkah, bahkan tidak terburu-buru melakukan sesuatu sebaliknya kamu akan mengambil masa untuk memikirkan sesuatu sebelum melakukannya. Selain itu, kamu juga seorang yang berfikiran terbuka dan suka bergaul. Bila seseorang melukakan hati kamu, kamu mudah memaafkannya, namun kamu sukar melupakan apa yang terjadi.

RAMBUT BERUBAN: Kamu kurang bijak dalam mengatur sesuatu. Ada kalanya kamu suka termenung dan berfikir sesuatu yang bukan-bukan. Walaupun kamu kurang bercampur dengan orang ramai, kamu seorang yang sangat terbuka dan boleh menerima idea orang lain. malah kamu juga pandai menyelesaikan masalah kamu sendiri.

RAMBUT KUSUT: Kamu merupakan seorang yang suka bergaul. Kamu pandai menarik perhatian orang ramai. Dalam keserabutan kamu itu, sebenarnya kamu seorang yang bijak dan pandai. Walaupun kamu mudah didekati dan mempunyai bilangan kawan yang ramai, tiada siapa yang dapat mengagak sebenarnya kamu seorang yang bengis dan agak garang. Paling menarik, kamu tak suka nak marah tak tentu hala. Kamu marah pun mungkin ada sebabnya. Namun, dalam kebaikan yang ada pada kamu itu, kamu sebenarnya seorang yang sukar memaafkan orang telah menghancurkan hati kamu.

RAMBUT HALUS/LEMBUT: Kamu seorang yang memilih dan agak cerewet. Sifat manja yang kamu miliki agak menyenangkan orang di sekeliling. Kamu mudah memaafkan seseorang dan tegas dengan pendirian kamu. Kamu tahu apa yang terbaik dan apa yang tidak untuk kamu. Bukan itu sahaja, kamu juga seorang yang bersungguh-sungguh melakukan sesuatu pekerjaan. Malah kamu juga cekap dan cepat melakukan sesuatu yang diminta. Sememangnya kamu seorang yang boleh diharap.


so now korang rase korang di antara yg mane ?? 



TERIMA KASIH DAUN KELADI , ADA ENTRY BAIK SAYA POST LAGI :D

5 comments:

  1. Assalamualaikum....
    Saya yang jenis rambut kusut. Jarang je sikat rambut tak jumpa cari sikat duk di mana? heee...he.. Bagus juga sinopsis begini.
    Tapi jika adik wawa ada masa dan mahi cabutan berrtuah bolehlah terjah di sini, peluang masih ada :

    Jom join lucky draw , ada RM120 cash, photobook rm200++ dll. http://www.cikgunaman.com/2012/12/cabutan-bertuah-menggapai-gadjet-impian.html

    TQ. Wassalam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboiii ... jarang sikat rambut ... mcm wawa juga mls nak sikat rambut tp walaupun jarang sikat rambut tp rambut wawa senang je nak urus cz rambut wawa jenis ikal mayang :)

      Delete
  2. Kalau botak plak mcm aku skg nie?? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. xkan la sebelum nie xpernah ade rambut kot :P

      Delete
  3. a-aa ade sikit-sikit sifat saya..heheh

    ReplyDelete

dah baca ?? apa komen korang dengan entry cik wawa ni ?? menarik atau tidak ??
komen pandangan menarik untuk wawa ubah menjadi yang lagi baik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LIMITED EDITION BY CIK WAWA